nuffnangku

Monday, May 23, 2016

TINY TIGRE KIDS, design 'rare' giler untuk kanak-kanak.

Salam.

Aku suka anak-anak aku pakai pakaian yang simple, tapi sedikit 'rare' dan masih mengekalkan ciri-ciri kanak-kanak. Aku tak suka nak dress up kan macam orang dewasa. Budak kan? biarlah dia jadi budak sementara masih dia berpeluang nak jadi seorang budak. Hehe.

Pertamakali tengok design-design dari TinyTigreKids ni, masa husben aku beli raglan kaler merah untuk Iman, aku memang looking frward untuk design latest dorang. Simple tapi different. Tak over. Harga sangat affordable.

Korang jangan kata, aku promote sebab anak aku jadi model bju ni. Hihi. Kita pakai, kita suka then baru lah kita promote, ye dak?

Dengan tagline
"Clothing for cool kids with street cred by TinyTigreKids. How will you style your kid?" dan saluran yang betul, aku yakin brand ni boleh pergi jauh sebab kreatif dan simple. nampak style.

Ni bukan bisnes kami laki bini ok. hehe. kalau korang nak online shopping leh visit 

 www.fawkl.co or leh tengok instagram tinytigrekids
















my personal fav.




Made with finest quality material, 100% cotton and super quality bright rubber dye. Available in 4 sizes;

S - 1y/o
M - 2-3y/o
L - 4-5y/o
XL - 6-7y/o

Hurry choose one for your kids! 
Also available at www.fawkl.co


Hot item! Raglan Tee 'Councillor'
.
Saiz & Umur
S - 1 thn 
M - 2-3 thn 
L - 4-5 thn (Stok terhad)
XL - 6 thn (Tiada Stok)
.
Harga: RM30.00
.
Juga terdapat di @clashmagaza &@kids_fg
.


Hot item! Tee 'Gone Surfing' & 'Sailorman'
.
Saiz & Umur
S - 1 thn 
M - 2-3 thn (Stok terhad)
L - 4-5 thn (Stok terhad)
XL - 6 thn (Stok terhad)
.
Harga: RM30.00
.
Juga terdapat di @clashmagaza &@kids_fg

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...