nuffnangku

Saturday, July 26, 2014

salam syawal

Salam.

hari ni sure ramai yang dah on the way ke destinasi memasing kan. Aku pun sekarang dah ada kat kampung, even raya pertama tahun ni turn rumah aku.hihi.so balik menjenguk mil dan fil sebelum syawal then baru gerak ke rumah parent aku pula.

Bertabahlah aku ni if jem mengila nanti. Tapi rasanya dah kurang jem kot. Semalam dengan hari ni je jem teruk. Rasanya lah.

Oklah. Nak minta maaf dekat mana2 yang sudi singgah blog ni, dan terasa dengan mana2 entri dalam blog ni, kadang tu tak ada niat pun nak menyingung perasaan. Kadang tu, memang ada niat nak bagi terasa, eh?? Haha. Biasalah.blog ni kan medium luahan perasaan, dah macam diari. Walaupun sejak kahwin ni,blog bukan lagi medium aku update segalanya. Hehe.

Life bila dah kahwin ni, dah lain. Dah tenang,dah rilex2 je. Dah tua kan. Takkan nak memgeletis je memanjang. Eh melalut entah ke mana. Nantilah bila free ku update lagi. Ada lagi citer nak citer, tapi belum ada masa, belum ada mood.


Salam syawal

2 comments:

  1. Salam Aidilfitri Vee...
    Salam kemaafan jua dari Yatie.. ::)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...