nuffnangku

Saturday, September 14, 2013

pelupa

Biasalah manusia mudah lupa. Aku ni kadang pun macam tu. Asik fikir kelebihan yang ada pada orang,asik fikir bila nak  macam orang tu orang ni.

Padahal aku tak perasan kot apa yang aku ada.

Biasalah manusia kan. Selalu nampak yang jauh2, yang dekat2 rabun.huahaha.

Astagfirullah al Azim,lalai dan alpa betul aku.

2 comments:

  1. Betul ckp mama iman...kita terleka bahawa apa yg kita ada pada hari ini adalah rezeki nama yer...xperlu tgk kelebihan yg ada pada org lain yang Allah kurniakan...usaha dan terus berusaha utk capai ke arah itu

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...