nuffnangku

Tuesday, July 9, 2013

Puasa.

Harap masih panjang umur nak puasa esok hari. Tengah fikir menu apa nak masak sahur esok.

Ya masak.

Laki dah pesan, sahur kena masak.hoho. Tapi terfikir jugak, nanti aku nak tidur kul berapa dan pukul berapa pula kena bangun masak kan?

Aku start menjahit pukul 11 /12 malam. Sebab masa tu Iman dah tidur. Kalau tak tidur lagi,aku sakit jiwa asik nak kena alih barang yang akhirnya akan mrmbuatkan manik aku ru berterabur.aku benci part tu.sakit jiwa tengok manik bercampur.Jadi jalan selamat adalah selepas dia tidur.

Pastu kusyuk menjahit kadang terdrag til kul 3 or 4,kalau puasa ni,confirmlah pastu kena masak sahur pula kn. Tidur siang dapat 2 jam je masa petang,masa iman tidur.

Hoho.

Bolrh kurus ni.haha

5 comments:

  1. lara, i feeling sad u. my hubs out station this month. nampaknya kena sahur berdua dengan naurah. sebak pulak bila baca part husband u suruh masak untuk sahur. i nak mcm tu jugak.. sob2..

    ReplyDelete
  2. i mcm blurrrrr esk bole bgn ke x.bgn tu bole la tp nk kumpul energy nk bgn msk dgn mata ngntuk lekat2 tu alahaiii malasnye.hahahaha. awl2 ni i gigih kot. hujung2 nt tapau je agaknye huhu.slmt bpuasa! :)

    ReplyDelete
  3. Hehehe. Take care u! Jaga kesihatan! (The best word I think I can say) Haha.

    ReplyDelete
  4. Aty masak nasik lemak sok pg..sahur..heheh..:-)

    ReplyDelete
  5. Masak tuk buka jer V, nanti sahur panaskan jer. senang. Tp x blhlah u tidur lmbat sgt. hee.. Selamat Berpuasa! ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...