nuffnangku

Wednesday, June 19, 2013

Hari Bapa.

Salam.

Ahad hari tu kemain semangat aku tulis entry via bloggerdroid, panjang betul ayatnya tapi kan..tapi..bila aku klik publish, amik masa lama dan akhirnya entry tu hilang entah ke mana. Berasap je rasa.

So kali ni, memang payah lah nak tulis panjang2 dah.

:)

Selamat Hari BAPA untuk papa Iman, atok Iman dan to'ki Iman


4 comments:

  1. Rasa nak geget pipi iman..hikhik

    ReplyDelete
  2. hehehehehe omei je.pipi tu.meh gigit sket,

    ReplyDelete
  3. Hi,

    Feel free to browse Gymboree original clothes for baby girl and baby boy here http://mybabylane.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  4. Iman kemain bambam lg....uuhhh geram pipi die...

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...