nuffnangku

Thursday, February 7, 2013

Iman balik kampung papa.

Kitorang balik dari 24 Jan 2013 sampai 27 Jan 2013.

Tujuan asal sebab nak pergi wedding sepupu husben. Alang-alang balik lama sikitlah kan. Sebab kitorang jarang balik Pekan. Bukan apa, mil aku selalu turun KL.Dalam sebulan tuadalah sekali. So sebab tu jarang kitorang nak balik sana :)

Kitorang balik berempat - aku, husben, iman dan yah, adik husben.

NENASI1
Iman layan blues menghadapi perjalanan yang jauh.

Kitorang sampai petang, malam tu mil suruh singgah rumah mak teh ( yang buat kenduri kahwin tu la) untuk makan-makan. Maka, singgahlah kejap walaupun sangat penat sebab perjalanan yang jauh tu kan.

nenasi2
pelamin diy je. Ketika ini dalam pembikinan lagi.

nenasi3
cuci mata meh.

Esoknya, tengahari lepas solat jumaat, kitorang singgah lagi rumah mak teh. Datang makan, lepak dan tolong isi telor. Hihi. Aku memang tak boleh lama sebab Iman mesti akan merengek kalau lama sangat. Lagipun husben dah cakap awal pagi tu, yang petang nanti dia nak ajak pergi Pekan. :)

nenasi4 dgn 2 pupu
Iman dengan dua pupu nya, yang beza hampir sebulan dari dia.

Then, siap isi telor, terus ikut husben pergi Pekan :) Balik tu singgah pantai. Lepak-lepak dan balik sebelum maghrib. Sebab malam tu akad nikah sepupu husben tu. So kitorang nak bersiap lah kan.

Harapan aku pergi pantai nak bagi Iman main pasir, sekali dia tak minat la. Siap geli dan nak nangis. Dia tak mahu pijak pasir tu

nenasi5
tengok,nak nangis. Pic kedua, dia buat muka tak ada perasaan pun.

nenasi6
papa-baby

nenasi7
lepak-lepak

nenasi8
amboi.

Malam tu masa akad nikah, Iman merengek. So aku dan husben balik dulu bawa Iman dan Iman tidur awal dan bangun lewat esoknya. Mesti letih sangat kan.

nenasi9
Sekitar majlis resepsi.

Pengantin ni laki bini sepupu husben. Sepupu kahwin dengan sepupu :) Sama cantik, sama padan.

nenasi10
tengoklah bukti. Dia tengah mengamuk tu ok. So kitorang, kena lah balik awal.

Ahad kitorang balik KL dah. Kali ni Yah balik KL hari isnin, follow kak long. So Ju, bil pula yang follow kitorang. Iman memang over manja dengan pak sedara dan mak sedara dia. Sepanjang dekat kampung, memang jarang jejak lantai mamat tu. Asik minta berdukung.Sabar jela kan.

nenasi11
Iman dengan to'ki dan aunty.




Nak tengok rupa adik perempuan Iman ?
Scroll ke bawah.
















scroll lagi


































tadaaa.
nenasi12
panas punya pasal, maka bertudunglah mamat ni. hihihi

7 comments:

  1. oo bapaknye Iman org Pahang rupanya. Igt u dgn husben org melaka.hehe. cntik laa pelamin dia.sweet je.simple.
    cmne nk ajar hannah NAK bdukung dgn i atau bapak dia je ni. i xnk org lain dukung dia if blk kg belah husben.huhu (tamak). tp belah i xpe ;p agak selfish di situ agagaga

    ReplyDelete
  2. pelamin diy tu? cantiknyaaaa

    hehe geli dgn pasir rupanya iman ni..takpe, nnti dh besat sket ajak mama pegi pantai lagi yer ;)

    ReplyDelete
  3. comel iman yg bertudung..pipi labuh2 suke nye dapat bole picit2..

    ReplyDelete
  4. hai pipi iman nih buat mommycha geram sgt2. rasa nak pinjam pastu pasang dekat pipi momycha pulak...voleyyyy gitu?
    hahahaha!
    belom berkesempatan bawak mikha pegi pantai. sebab shah alam non-hadooo pantai....kihkihkih!

    ReplyDelete
  5. Melayut nyer pipi si iman nie... kalu gigit sedapnyer... gerammmm

    ReplyDelete
  6. Pipi tu kenapa labuh sangat..alahai geram nak gigit..

    ReplyDelete
  7. tolonglah letak gambar besar-besar. tak puas tengok!

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...