nuffnangku

Wednesday, February 6, 2013

Bila papa dan baby jamming!

Rumah jadi riuh-rendah.Si papa dengan gitarnya.Si baby dengan pianonya. Juga dengan lappy babynya.Kemudian, baby dan papa main gitar bersama. Hihi.

muzik2

kan dah kata, main gitar sama-sama.

muzik1

Ok, Iman fokus kembali. Dan meneruskan menghentak pianonya. Hentak ok, bukan tekan.

muzik3

Akhir sekali, begini pula aksinyaa......sambil menghentak keypad lappy ben10 dia tu.

Wordless Wednesday kot.

8 comments:

  1. Hahaha..kemain lagi..memang ikut Papa dia la ni eh..

    ReplyDelete
  2. imannn! request satu lagu plezzzzz

    ReplyDelete
  3. cantikla gitar husband u. gitar akustik ke tu?

    ReplyDelete
  4. Heheh....ni kalau jumpe ngn qaleef nih. Tak tau ar mcmane..qaleef pon lasak mcm tu gak...heheh...:-)

    ReplyDelete
  5. wahhhh hebat daddy sama bb iman...sama2 ada ciri2 sukakan muzik...aktiviti masa lapang bersama sgt2 seronok mama vee :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...