nuffnangku

Thursday, January 3, 2013

Tahun Baru.

Tahun ni rasa malas giler nak buat wishlist yang betul-betul specifik.

Tapi wishlist aku memang banyak. Mostly tentang diri dan keluarga. Untuk berholiday, aku tak rasa macam perlu sangat buat masa sekarang, sebab aku ada anak yang perlu difokus. Well, kalau dalam negara, ok lah kot.

Paling utama, aku nak perbaiki diri supaya dapat jadi anak yang menyenangkan mak bapak, dapat jadi isteri yang tak banyak 'hal' pada suami dan mama yang mithali. Err, mithali tak semestinya tak garang kan? Hahaha. Dan dapat jadi kakak yang boleh berkongsi beban dan senang bersama adik-adik. Aku mengharapkan.

Kalau dari segi kehidupan, aku memang sedang menanti sesuatu dan mengharapkan ianya jadi kenyataan. Lama giler dah aku tunggu saat tu. Harap permintaanku di makhbulkan Yang Esa. Tapi kalau tak dimakbulkan pun, tak apa, aku redha, pasti Dia punyai agenda yang lebih baik untuk kehidupan aku. Insya Allah.

Dari segi persahabatan, aku rasa aku dah cukup tua untuk selalu keep in touch dengan kawan-kawan yang suka endah tak endah. Penat kot. So better aku catch up dengan kawan-kawan yang simple yang tak payah asik aku nak kejar. Setahu aku, persahabatan tu perlu give and take, kalau asik aku nak kena mesej kau dulu, asik aku kena pergi hadap kau dulu, aku rasa better aku bla sebab aku pun ada banyak benda nak buat dalam hidup aku. Ini azam tahun baru juga ni, hahaha.

Kurus. Ini masalah terbesar aku ni. Tapi aku malasssss. Huh. Please save me, haha

Tambah anak? Err, not this year. Insya Allah. Lain tahun boleh?

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

  1. semua orang nak kurus kan... uhuhuh.. lin pun nak kurus.. tp preggy lg. cmner nak kurus tu...

    ReplyDelete
  2. kurus - mslh yg sama

    kawan - siapa nk jumpa call.kalau x i dgn husband n famly je.bila semua kwn dh kawin etc they sure understand our focus and commitment sume dh ke famly.huhu.

    ReplyDelete
  3. happy new year dear...
    i pon kalau nak listkn wishlist tu terlalu byk sampai kadang2 tak masuk akal! haha
    apa2 pon semoga impian & cita2 kita dipermudahkan :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...