nuffnangku

Thursday, January 17, 2013

Dapat porch dari Yana - bilaupttestmulapositif




Aku dapat porch ini dari Mrs Yana @ K.M & B.U.M.P :
http://bilaupttestmulapositif.blogspot.com//


padahal aku tak ikut pun syarat yang Mrs Yana suruh buat. Tapi dia dengan pemurahnya tetap bagi dengan aku dan Fifi. Terharu..... thanx Yana :)

Porch yang dia bagi ini telah selamat ku isikan dengan barang-barang grooming si Ziyadh Iman. mudah dan senang nak bawa ke mana-mana. Nak travel pun mudah. Aku isi cotton bud, sikat,krim-krim dan nappy rash cream untuk Iman. Sebelum dapat porch mi, aku campak je semua dalam bakul kecil. Bila nak gna, kena lah aku kirai-kirai satu persatu. heheheh.




Nanti kalau aku buat contest agak2 korang nak join tak? kalau nak...nanti aku pergi cari barang baby or hadiah apa yang menarik... hihi... :

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...