nuffnangku

Monday, December 31, 2012

2013.

2013!

Aku harap masih dapat menjenguk tahun 2013 lagi. Tahun ni tak ada azam tahun baru pun. Yang ada, listing wishlist yang perlu aku tunaikan / gapai / impikan untuk sepanjang tahun ni.Aku harap sangat tahun ni adalah tahun yang lebih baik dari tahun 2012. Tahun 2012 memang bukan tahun yang ' baik' untuk aku dari segi kerjaya. But hadir Ziyadh Iman umpama embun yang mendinginkan dan menyamankan.

Tapi aku percaya perancangan Allah itu lebih terbaik. Apa yang terjadi aku redha. Apa yang bakal terjadi pun aku redha.

Aku bersyukur masih bertahan setelah badai datang bertimpa. Itu bukan buat semangat aku patah. Tapi membuatkan aku lebih bertahan. Alasan utama : Ziyadh Iman. Dia semacam beri 1 bisikan halus yang meresap terus ke jiwa setiapkali aku macam nak berputus asa. Keluarga dan suami juga pengerak utam.

So aku tak nak expect banyak untuk tahun ni, cuma nak laluinya dan cuba kejar apa yang aku impikan.Terima kasih pada manusia yang ada pertalian darah dengan bapa aku, tapi buat kitorang sampai macam ni. ko menjawab lah nanti di akhirat sana. Mati hidup semula pun, aku tak mengaku korang tu pakcik makcik aku, puiii.

whatever.

sekian, salam.


eh, apalah sangat setakat harta di dunia ni kan. pecah amanah tu tak akan mengenyangkan dan mengkayakan keturunan ko sampai mati pun mat tab oi.


4 comments:

  1. amin..semoga kita dapat yang terbaik pd tahun 2013 ni di dunia dan akhirat :)


    **baru sempat blogwalking... sorry lama xjengukk..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Moga Allah meluaskan mata hati kita untuk menjengah tahun 2013...:)

    ReplyDelete
  3. yes..Allah maha mengetahui.DIA tahu apa yang terbaik utk kita

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...