nuffnangku

Monday, November 19, 2012

Untuk Anakku.


Untuk Anakku,
Bila aku kata aku sayangkan kau, 
percayalah itu adalah benar.
Bila aku katakan cinta itu untuk selamanya, 
ketahuilah aku tak akan sesekali tinggalkan kamu.
Tapi bila ianya terjadi juga dan aku terpaksa pergi, 
berjanjilah kau tidak akan menangis.
Kerna pada hari aku meninggalkanmu, 
adalah pada hari kematianku.

Terima Kasih Allah kerana memilih dia sebagai anakku.

gambar ini bukan aku upload terbalik k. Dia yang posing macam ni.

6 comments:

  1. sedih baca entry lara...sesunguhnya, cinta dan sayang kepada anak2 adalah tidak terhingga kan lara...moga anak lara membesar dgn sihatnya...aminn :)

    ReplyDelete
  2. anak kita pun suka posing macam ni hik hik hik..comel sgt2.

    ReplyDelete
  3. bila nk botak iman ni???

    guess who...? haha

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...