nuffnangku

Friday, September 21, 2012

Enam Puluh Lapan.

Selamat Hari Lahir Yang ke 68 !
Pada 17 September 2012 yang lepas.

DSC_0091-1
tengok anak aku tu.

DSC_0086-1
sila lihat anak aku tu. orang lain sibuk buat benda lain, dia sibuk pandang kamera.

DSC_0114-1
kek birthday yang ke 68. lilin dah kena cabut :)

DSC_0083-1
tengok anak aku tu.

DSC_0087-1
tengok anak aku.

DSC_0082-1
tengok lagi anak aku.

DSC_0093-1
hish, anak aku ni

edit6
hish budak tecik ni. sangat alert dengan kamera T___T.

edit5-everybodylovesiman
simple celebration . 16 Sept 2012 .


Boss of the day : Ziyadh Iman.
Actor of the day : Ziyadh Iman.
Sweetheart of the day : Ziyadh Iman.

Semuanya tentang Ziyadh Iman. Dia keutamaan kami suami isteri. Dia keutamaan family aku. Juga antara topik utama FIL.

Semoga ayah panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu.




6 comments:

  1. iman comel. rambut sikit jer si tecit iman nih huhu

    ReplyDelete
  2. iman ni kepochi jugak ya. bley geng ngan hussein. hehehehehe

    ReplyDelete
  3. alo alo mcm dia punya besday plak...hehehe

    nanti bwk jmp aisya ek...comel2 dia nak cubit

    ReplyDelete
  4. Bazilah,
    hahaha.rambut die makin bkurang :)

    Vee, kan.kepochi sgt tu.

    Syima,mmg pn.die yg beria.tu 1st time dlm idup die tgok api kt lilin.tu yg pelik n kagum jek

    ReplyDelete
  5. happy besday uncle!!..eh si bayi comel!!

    ReplyDelete
  6. fotostat muka u sungguh si ziyadh ni ye :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...