nuffnangku

Wednesday, August 15, 2012

Wordless Wednesday : Baju Raya Aku.

Teaser.



Inilah Baju Raya aku pada tahun ni. No more kurung moden ikut body lagi. Grrrr.

Tak tahulah sempat ke tidak baju ini menjadi baju raya aku. D.I.Y sahaja. Hanya sekadar kaftan pendek. Terlalu kosong, maka nak tambah manik dan lace, tapi kalau kira sekali dengan hari ni, lagi berapa hari je nak raya. Sempat ke?

Doakan lah ye :)



15 comments:

  1. Replies
    1. Vee, nk kene bersilat ngn iman lg ni.xtaw la sempat ke x.hahaha

      Delete
  2. besstnya dpt diy..hana xbeli lg baju raya.pakai yg ready made je..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite xde saiz hana..sbb tu buat jek.tu pn kaftan ala kelawar tu tp y pendek la.. :) ready made lg best...cantik..sobs2

      Delete
  3. Replies
    1. hahaha.tp anak kite pn gigih gak nk dilayan.sobs3...tdo sejam pastu bgun.sejam bgun...aduhh.

      Delete
  4. Replies
    1. ala.xde la..kite buat jek..sbb bukan reti sgt pn :'(

      Delete
  5. cantik tuh kalo tambah manik labuci..awww ;)

    ReplyDelete
  6. chaiyok lara!mesti siap nyeee :D

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...