nuffnangku

Thursday, August 16, 2012

Baju Raya Buat Si Anak.




Sempatlah shopping serba sedikit baju raya untuk Iman sabtu lepas. Memang berhajat nak carikan seluar jeans untuk dia. Baju t-shirt beberapa helai. Rompers pun ada dalam 5 helai ke 6 helai macam tu. Kasut raya tak beli kot sebab sebelum Iman lahir lagi papa nya dah belikan kasut Adidas untuk dia. Amboi, kecik-kecik beradidas bagai. Mak dulu kasut cap kedai cina je nak. hehehe.

Mungkin tak online sampai raya. Busy. Serta limited internet access. Chow!~

3 comments:

  1. semua baju Aisya tu adalah baju raya...hehehe...

    ReplyDelete
  2. untuk anak memang selalunyer mesti nak lebih kan..:)

    ReplyDelete
  3. Wahh sakan baby beraya ye dear...nak ucap kt lara sekeluarga selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ye :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...