nuffnangku

Tuesday, July 17, 2012

review wedding : hantaran dari pihak lelaki kepada pihak perempuan.

maafkan aku.
sebab dah setahun lebih berkahwin, tiba-tiba hari ini letak gambar hantaran masa kahwin.
salahkan kawan aku yang membuat permintaan khas tu. hahaha.

sebenarnya aku sendiri pun tak perasan, review aku separuh jalan.
biasalah, macam-macam benda nak settlekan lepas kahwin, so memang entri review ini compang-camping di mana-mana.
my bad :(
so aku akan letak terus semua yang aku dah draft banyak-banyak. (sejak tahun lepas, lepas kahwin, tapi tak pernah publish) T_T.

Ini hantaran dari pihak suami kepada aku.
13 dulang dari pihak dia dibalas dengan 15 dulang dari pihak aku.
Kalau hendak tengok hantaran dari aku kepada suami - refer entri ini : review wedding : hantaran dari pihak perempuan kepada pihak lelaki.(d.i.y sahaja)


semua hasil tangan Kak Long ( kakak suami ).thanx kak long.
macam biasa, memang simple. warna pilihan : biru muda dan pink.
gambar sebelah kiri dari kamera sendiri. sebelah kanan dari op (gambalawa).


hantaran samsul to sara4
1.sirih junjung.

hantaran samsul to sara4d
2.
kiri: gelang tangan dan cincin (dalam bekas yang sama).
kanan : cincin (telah di zoom in).

hantaran samsul to sara4c
3.Jam tangan dari BONIA.

hantaran samsul to sara4i
4.kasut dari Carlo Rino.

hantaran samsul to sara4h
5.Perfume dari Britney Spears.

hantaran samsul to sara4f
6.handbag dari Guess.

hantaran samsul to sara4g
7.coklat Ferrero Rocher.

hantaran samsul to sara4e
8.Al-Quran.

hantaran samsul to sara4b
9.Kain sepasang. Beli di bandung. Dan kain ini juga kemudiannya dihantar jahit dan dipakai semasa bertandang.entri ini :review wedding : baju bertandang by ...

hantaran samsul to sara4a
10.Telekung.

ss5-buah
11.Buah-buahan.

hantaran samsul to sara4j
12.Kiri: kek.
13.kanan : potpuri.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...