nuffnangku

Tuesday, July 3, 2012

Kisah Iman : mengadu dengan papa

sekadar sebuah nukilan.
sketsa anak dan bapa :)

ini cuma 1 manipulasi aku terhadap anak dan suami, hihihi.

iman1_mengadudgnpapa


aku suka melukis. suka seni. suka menulis. tapi tak ada kesempatan lagi dah nak melukis bagai. dulu-dulu boleh lah. hihi. so manipulasi dengan cara macam ni pun, ok gak lah kan. hilangkan gian nak berkarya, walaupun ini bukan apa-apapun. sekadar suka-suka.

anak naik ranking no 1 di hati papa nya dah sekarang.
mama nya? hahahaha. redha. jeles dengan anak sendiri.
:)

2 comments:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...