nuffnangku

Thursday, May 24, 2012

2 hari lagi.

... sebelum EDD aku!
tapi sampai saat ni, aku belum ada 1 tanda pun hendak bersalin.

mula-mula dapat tahu aku pregnant, aku memang cuak sangat fikir pasal bersalin. kalau hendak tahu, sampai saat ini, aku belum pernah tengok video orang bersalin normal or czer, sebab aku memang penakut. tapi bila kawan - kawan yang dekat-dekat due date aku dah bersalin, dan aku langsung tak ada tanda2, lagi lah cuak. excited tu tak payah cakaplah kan.

waiting game, memang merunsingkan.

tensen pun ada juga.

asik terfikir-fikir. terkenang-kenang. tertunggu-tunggu.

aku rasa esok lusa pun aku masih ok je. cuma, doakan aku selamat ye. harap-harap urusanku dipermudahkan Allah.

kalau stil sihat lagi, nanti aku update blog lagi. herherher.


3 comments:

  1. insyaAllah selamat lara..adik i pun branak lps 5 hari due..xde induce..takpe..ramai kwn i ckp sakit skjp je sbb lps tu happy sgt nmpk baby :)

    ReplyDelete
  2. wow! syukur.. hari bakal menjelma! doa byk2.. cuba baca2 surah yang patut ubtuk kurangkan sakit. semoga selamat semuanya. insyaallah..

    ReplyDelete
  3. choclairissa@intan marliana : amin,mudah2an...takutnya.....

    hidayah hiddensity : hehe.thnx dear...insyaAllah....pray 4 u also :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...