nuffnangku

Tuesday, April 10, 2012

tak faham.

tak faham lah.
selama life kau, memang dia sorang je ke pernah sayang dekat kau?

normal la pernah di sayang, pernah menyayang.
aku pun pernah lalui.pernah rasa disayang,pernah rasa di cintai, pernah rasa diperlukan.
tapi tak ada la aku kerap sangat asik nak ulang-ulang benda-benda lama.
benda dah lepas, buat apa nak ingat ke,nak kenang.
simpan je dalam hati.sesekali terkenang tu tak pela.kalau kerap ulang,motif?tak fikir ke dosa pahala?

aku pun tak pernah nak heboh sana sini benda-benda lepas.
bagi aku, dah lepas,dah la.move on la kan.
aku pun tak suka jadi annoying sangat semua benda nak cerita untuk public.
kan dah dewasa, perlu ke kenang-kenang?
sebab dah dewasa,aku tahu respek perasaan orang baru yang ada dalam hidup si dia yang lama tu.
tak kisah la kalau aku yang paling disayang ke ,paling dicinta ke,what so ever lah kan,aku belajar untuk menghormati orang baru dalam hidup si dia.nak buat apa asik heboh cerita hal lama kalau benar kau memang ada simpan sentimental value dalam relationship korang yang dah berlalu tu kan?please la respect sentimental value tu.

aku tulis ikut suka hati aku. tak payah ada yang nak emo2 plak k.sape makan cili, dia yang terasa pedasnya.

untuk manusia-manusia lepas dalam kehidupan aku :
semoga bahagia dalam hidup.

untuk manusia-manusia yang perasan bagus, sudah2lah tu

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...