nuffnangku

Saturday, February 4, 2012

luahan.

kadang-kadang, hanya perlukan seorang teman berbicara yang ada selalu untuk temani aku, sekadar beberapa ketika, untuk hilangkan gundah dalam hati manusia ini. tak perlu berbicara semua pun dia masih dapat baca apa yang aku simpan. seorang teman yang tak pernah ada ego dalam diri untuk mengadili siapa aku yang sebenarnya. seorang teman yang sedia mendakap aku bila-bila aku hampir tersungkur. dan berbahagia untukku saat aku sedang gembira.


                                                                                          gambar dari sini

payah hendak ungkap semuanya dengan jelas.

cuma mampu pendam rasa.
pada siapa hendak di bisikkan rahsia hati?

angin bisikkan salamku andai suatu hari aku bukan lagi di sini.
usah disingkap tabir semalam.
kalau ianya tidak membawa apa-apa manfaat pada sesiapa.
biar ia jadi rahsia yang hanya disimpan jauh-jauh.

sahabat : terima kasih untuk kata-kata semangat yang kau beri pada aku semalam. masa menemani aku di mcd.

1 comment:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...