nuffnangku

Saturday, January 14, 2012

selamat datang tahun 2012

salam.
lama rasanya tak menulis di sini.dan sekarang,sudah pun masuk tahun 2012.syukur alhamdulilah,sy masih bernafas dan di beri kesempatan untuk meneruskan hidup seperti biasa.tahun 2011 telah berlalu pergi meninggalkan 1001 keindahan dan kepahitan yang tersendiri.banyak yang terjadi dalam kehidupan saya,ada suka,ada duka,ada gembira dan air mata,well,i guess itu semua normal la kan.pantai mana yang tak dilanda badai.

dah lama tak menulis,saya rasa bahasa saya jadi semakin teruk,hehe.abaikanlah ye.tahun 2012 ni apa ye azam saya?Rasanya saya bukan jenis yang suka buat azam berlisting2..sebab memang tak rajin pun nak usahakan untuk memenuhi azam2 tersebut.kadang-kadang yang di rancang tak berlaku seperti dalam perancangan,sebab selalunya perancangan Allah itu lebih terbaik.so sebab tu,saya manusia yang hidup mengikut arus(flow).memandang kembali  kehidupan saya sepanjang tahun-tahun sebelum ni pun,kebanyakkannya mengikut arus.saya menangis bila perlu menangis,saya ketawa bila perlu ketawa,saya berusaha bila perlu usaha dan begitulah sebuah kehidupan saya.

Tahun 2011 banyak mengajar saya tentang erti sebuah kehidupan dan membawa erti yang tersendiri.siapa sangka,persahabatan yang terbina tidak sampai setahun dengan rakan sepejabat,membawa makna mendalam dalam hidup dan emosi saya,mereka tempat berkongsi suka duka,berkongsi keluh kesah,bersama dalam banyak perkara,itu yang kadangkala sahabat yang sudah dikenali bertahun-tahun pun gagal menghargai erti sebuah persahabatan yang seperti ini.well,itu biasa dalam kehidupan.kawan datang dan pergi,terutama yang menghukum kita tanpa alasan yang konkrit.kecewa?semestinya,tapi kehidupan perlu diteruskan.hidup ini masih banyak yang mengembirakan dari mengenang hal-hal yang sudah berlalu.sahabat2 setia masih di sisi dan masih berkongsi segala cerita tentang life masing-masing,alhamdulilah,terutama dila dan nuril.memang saya jarang berahsia dengan mereka.sahabat yang sentiasa ada di saat aku kesusahan.

Semoga tahun ini datang membawa harapan dan impian yang lebih bersinar.semoga keluarga saya semakin bahagia dan kesihatan mak aya saya semakin baik,juga semoga suami saya dimurahkan rezeki sentiasa.tak sabarnya hendak melalui tahun 2012 yang penuh dengan kejutan,impian,harapan dan doa....semoga saya dapat jadi seorang manusia yang lebih baik,isteri yang solehah dan anak yang menyenangkan hati mak bapa,amin.
Salam,
Lara 2012

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...