nuffnangku

Thursday, January 26, 2012

hari lahirku.

Assalamualaikum.


Bersyukur sebab masih berkesempatan untuk melalui usia 27 tahun pada 11 Januari yang lepas. Kalau dikenang - kenang, di usia ini aku ada apa yang aku perlukan . sebab aku tak meminta banyak. apa yang ada sekarang, cukup aku syukuri. Alhamdulilah . di usia 27 tahun dan sudah berkahwin . masih punyai keluarga sendiri dan mentua yang sangat supportive . BFF yang sangat caring, yang mana kalau aku tak reply email atau menghilang dalam jangka masa yang agak lama , mereka mudah perasan dan pantas mengesanku kembali, which is sangat - sangat aku hargai . BFF yang sentiasa ada di sisi saat aku perlukan dan tidak pernah mempersoalkan kekurangan diri ku atau cuba- cuba mempertikaikan aku, menerima aku seadanya - syukur Ya Allah. Paling penting, punyai suami yang sangat memahami dan tak pernah merungut ( well, sekurang- kurangnya tak merungut di depan aku la, heeehe) .


Birthday kali ini mungkin sedikit berbeza, sebab tahun ini aku sambut sebagai isteri orang. tahun lepas, sambut sebagai anak gadis lagi. weee. hidup ini kan umpama kitaran metamorfosis . dan tahun depan, kalau masih ada umur dan masih di beri peluang, berharap dapat menyambutnya dengan status yang baru ( lagi sekali, InsyaAllah) .





terima kasih suami atas hadiah yang sangat bermakna itu. faham je bini tak suka skrin kecik .

               terima kasih sahabat - wani dan zai . juga untuk diela . dan semua yang wish di FB dan hset.
nota :
1) sahabat itu adalah manusia yang terima kita seadanya.
2) ada manusia membuatkan kita jadi lebih kuat ,bila dia tingalkan kita . membuatkan hati kita jadi lebih beku tanpa rasa tapi ada juga yang membuatkan kita berdiri teguh dengan sentiasa di sisi kita untuk terus menyayangi kita.
3)hari lahir dah lama berlalu, baru hari ni ada mood nak update, heh , makin malas sekarang yea .
4)tak semua yang aku nak, aku dapat , tapi masih bersyukur dengan perkara-perkara kecil yang mampu buat aku tersenyum kembali dan juga perkara besar (err) pun ada juga ?
selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...