nuffnangku

Tuesday, September 20, 2011

review wedding : MUA Majlis Bertandang.

Assalamualaikum

Hai.hari ni nak review pasal mekap aku masa majlis bertandang di Pahang,tempohhari.bertandang pada 11 Jun 2011 tapi sekarang baru nak review?maafkan aku.kadang-kadang blurr hendak update pasal apa,tapi sebenarnya ada je lagi yang aku belum buat review nya.

4mua
ada pembaca yang email aku,tanya pasal mekap aku masa majlis bertandang tempoh hari,so inilah nak beritahu,aku guna khidmat MUA area pahang.pilih dia,sebab tentulah mekap dia cantik.aku cerewet tentang menconteng muka ku ini.maklumlah,aku sedar aku bukan Erra Fazira,sokenalah cari orang yang pandai mekap supaya dapat mekapkan aku untuk jadi lebih better :)

mulanya aku tertarik dengan hasil mekap kakFazleen Manjer.1st time tengok hasil mekap dia kat FB,jatuh cinta then dapat tahu Cik Atia pun ambil dia untuk majlis bertandangnya. masalahnya,terpaksa cancel sebab kak Fazleen awal-awal dah inform dia tak dapat datang ke Pekan Nenasi sebab jauh sangat.aku pun ok je,sebab awal-awal dia dah beritahu terus terang kan.

then,aku berusaha lagi untuk cari MUA yang 'boleh datang ke pekan'.terjumpa MUA ni.awalnya dia kata boleh je,ok je..tapi last minit(iaitu sehari sebelum majlis,dia mesej aku kata tak boleh datang ke Pekan,sebab parent dia tak bagi,what theee?profesional la kan,dah kau yang mula-mula kata boleh,siap aku bayar depo semua.then sehari sebelum,kau inform kata xleh dengan alasan parent tak bagi.hendak cari rezeki,buatla hcara nak cari rezeki.

panas dah hati aku masa tu.tapi aku sabarkan hati je la.hendak buat apapun,tak boleh dah.so lastly,aku dan suami kena ke Kuantan untuk mekap.tahu tempoh perjalanan ke Kuantan ambil masa berapa lama?1 jam 1/2 beb! mana aku tak hangin.if inilah situasi yang perlu aku hadapi,baik aku ambil kak Fazleen manjer je dari awal.

di sebabkan itu,aku lewat untuk bersanding.sepatutnya bersanding pukul 12,sebab ini area kampung,tak macam bandar,yang bersanding lewat-lewat.aku bersanding pukul 2.30 petang,boleh bayangkan tak macammana perasaan aku?perasaan mertua aku lagi?paling kasihan,laki aku drive gaya dah macam FI driver.selagi boleh langgar traffic light,kitorang langgar je.tawakal dan redha je.rasa bersalah sangat pada keluarga suami.tapi aku pun tak tahu hendak kata apa.menyesal sebab mengabaikan 'kata hati'.tapi tak apalah,benda dah lepas.

1bersiap

mekap dia memang cantik.
harga pun affordable.
cuma dia based on area kuantan je.
mungkin ada miscommunication,dia pun mungkin ingat Pekan tu dekat je dengan kuantan (kot?)

so B2B pahang,if hendak guna khidmat MUAini untuk area Pahang,leh la email aku :)
dia ok,PR bagus.mekap cantik,softspoken person,if bukan sebab aku kena rushing ke Kuantan untuk mekap,bagi aku,aku takkan complaint at all.
 
3pengapitbsiap
kesian pengapit dan suami aku,terpaksa bangun awal pagi seawal pukul 6 pagi,then terus shoot ke kuantan.

3 comments:

  1. cntik :)
    fariza pun cerewet pasal make up.
    sbb bahagian mata paling sensitif :)

    ReplyDelete
  2. cantik babe.jimat pun jimat.nice!

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...