nuffnangku

Friday, August 12, 2011

diela sekarang sudah berumur 24 tahun.entri yang penuh gambar.

salam ramadhan semua.
saya ada banyak cerita hendak di update tapi internet ni menghalang saya.sigh.
kalah siput.

ok,31 Julai,adalah birthday sahabat saya.
DSC_0886-1-2
ini birthday girl.

saya pun atur plan untuk keluar bersama.
maklumlah bukan senang hendak hang out dengan cik nuril dan cik zarith shafika ni.diorang sibuk kalah perdana menteri.
tapi bila kitorang kumpul sama-sama,of coz cerita lama-lama mesti keluar.
kitorang just update tentang diri masing-masing,gelak-gelak dan tukar-tukar cerita.
sebenarnya kami masih mesra seperti zaman study dulu,alhamdulilah.
jom layan gambar.sebab kitorang gila bergambar.tetttt.:P

mereka yang terlibat:
DSC_0828-1
cik nuril

DSC_0850-1
cik zarith shafika

mula-mula kitorang lepak Johnny,Times Square,layan steamboat.

DSC_0833-1
diela kena buli.memang dia seorang je yang tukang masak-memasak steamboat tu.

DSC_0820-1
saya dan diela.

DSC_0852-1
nuril dan pieka.kami berempat sahaja :)

mari layan gambar.sebab tengok gambar lagi bestkan dari membaca,kehkehkeh.
DSC_0863-1

DSC_0872-1
bertiga memang best.

kemudian,keluar berjalan-jalan tanpa hala sekitar Times Square,ngeegegeee.

DSC_0884-1
gadis vietnam sesat.

DSC_0880-1
gadis cina bukit baru turun kapal .hahaha.

DSC_0888-1

DSC_0893-1

DSC_0896-1

DSC_0907-1
kitorang upah photog khas ambil pic kami berempat :p

selepas itu,kami ke Secret Recipe.tapi memang tak dapat lah hendak beli kek sebiji sebab masing-masing dah full makan kat Johnny tadi.kami beli 3 slice sahaja.

DSC_0966-1

DSC_0980-1
suapan kasih .huhuhu.

bday

Selamat Hari Lahir Diela.
kamu sahabat terbaik yang pernah saya ada.
terima kasih atas segalanya.
love you.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...