nuffnangku

Wednesday, August 3, 2011

Day 1 : Your favorite song

Day 1 — Your favorite song

hi dear.
pelik tak apsal tetiba ada 'your favourite song'?hehe.
boleh refer di sini -cabaran 30 hari berblogging saya.
setiap hari perlu post ikut topik yang ditetapkan.
motif?tiada.heh.
saja suka-suka,isi masa lapang.
korang yang berminat,jom lah buat sama-sama.
saya guna kata ganti nama 'aku' bila ia adalah berkaitan tentang diri saya sendiri :)

bagi aku,yang kadang-kadang ada sedikit 'emo' dalam situasi tertentu,aku memang suka dengar lagu.tapi aku jarang lah nak suka sangat pada satu-satu penyanyi atau group.aku lebih suka dengar lagu yang sedap di dengar di telinga aku ni.apa genre lagu pun aku layan asalkan kena dengan mood dan feeling aku ketika itu.tapi aku big fan pada band indonesia ni.ini bukan isu suka lagu luar ke apa.aku cuma seorang pendengar,yang suka muzik yang sesuai dengan jiwa aku.
itu saja.antara yang kumpulan yang aku suka-ungu,ST12,Samsons,BSB,N 'sync,Hujan,Bunkface dan ramai lah,sukar hendak ingat semua.

antara lagu yang aku :
aku skandal-HUJAN
tolong aku-HUJAN
rela kupujuk-SPIDER
tanpa-SIXTH SENSE
tercipta untukku-UNGU
lagu untukmu-Meet Uncle Hussain.
Barakallah-Maher Zain

ada banyak lagi.
lupa tajuk.
lupa apa nama kumpulan.
heh.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...