nuffnangku

Thursday, July 28, 2011

cerita saya berdating di KLCC dan Sg Wang.

siapa tak suka berdatingkan?
kamu suka?aku juga suka.
*tutup muka* dasar gedik!

tapi kali ini bukan berdating dengan suami.kali ini berdating dengan kawan-kawan yang pernah serumah sebantal suatu masa dulu.*miss sangat saat tu.apsal la cepat sangat masa berlalu*
ayeen mula-mula post kat Fb ajak jumpa.
tapi macam biasalah,aku selepas kahwin,memang yang paling last kalau hendak confirmkan apa-apa.
bukan apa.kadang-kadang macam-macam hal.biasalah kan.
tapi setakat ini,apa-apa undangan dari bestfriend memang aku jarang kecewakan unless memang sangat-sangat tak dapat di elakkan.
so lastly,ahad adalah hari nya.cuma cik nuril si single ladies tu je tak dapat join.
takpe,ramadhan nanti,akan ku kumpulkan mereka ini kembali.

sebabnya,mereka si bebudak 403 ini,memang sentiasa menjadi antara orang-orang yang aku rindu.
dengan mereka semua,aku temui satu persahabatan yang sejati.
of coz sejati sebab kalau dah pernah serumah,dah pernah kenal perangai buruk masing-masing,pernah kenal kebaikan masing-masing,tapi masih keep in touch,maknanya ini memang real friendship.
403 di ambil sempena nombor rumah kediaman kami di kelana jaya dari tahun 2005-2008.

ini kami.berempat je.
18 julai 2011.klcc.

d-wit
atas:diela,ayeen
bawah:saya,mas

mula-mula,haruslah makan dulu.di foodcourt KLCC-Signature.

d-food
atas:kyros kebab kepunyaan diela
tengah:chicken teppayaki kepunyaan aku dan ayeen,aku tiru ayeen sebenarnya.hahaha.
bawah:nasi ayam cik mas punya.

selepas itu,jalan-jalan mencari selipar/kasut untuk mas.tapi tak jumpa.
kami buat keputusan untuk ke Sungai Wang sahaja.
so kami terus naik Putra lrt bersama,turun di Dang Wangi ,kononnya hendak naik Star LRT,tapi mak ai jauhnya.so teksi ajelah,baru berapa ringgit je kan. (oh,rindu time nakal2 dalam lrt,buat bising,buat hint2 mata kat kawan2,buat macam dalam dunia sendiri je padahal aku annoying kalau remaja-remaja sekarang buat camtu,tapi aku tak sedar,memang aku pun camtu jugak masa muda2 lol)

d-mcd
sampai sg.wang,lepak dulu di Mc D.penat dan letihnya.

d-mbebel,gosip
kalau dah namanya perempuan,haruslah begini rupanya kalau together.gosip,yadaa yadaa,dan macam-macam lagi.isu semasa,cerita hott,cerita panas,suam-suam kuku,semua ada.ini foto candid tau.haha.

ok,lepas itu teruskan usaha men'window shopping'.penat tapi seronok.
jum,layan foto aktiviti window shopping pula :

DSC_0790-1
tengok.excitednya makcik ayeen ni.saya suka baju yang tergantung sebelah mas tu(belang-belang tu),akan cuba dapatkannya secepat mungkin.huhh.

DSC_0762-1
us,me and markonah.hagagaga.

DSC_0756-1
tengok muka si gadis bertudung,diela pula menjelir lidah.
mungkin ini perbualan antara mereka,
ayeen: seluar ni sesuai untuk akak.akak tinggi,dan mesti nampak cun pakai seluar ni,kaki kurus dan panjang.awak jgn beli seluar ni,akak dah cop!
diela:perasan punya kak yeen,dah la pendek(sambil cakap,sambil nak termuntah,hahaha)
oppssss.

DSC_0717-1
di kedai menjual beg.opss,shot yang agak seksi di situ.

selepas itu camwhore pula.

DSC_0740-1
posing yang1

DSC_0731-1
posing ke 2,boleh abaikan model seksi belakang aku tu tak?hahaha

DSC_0730-1
si genit dan si kurus.

DSC_0645-1
budak-budak hot ni.
kiri : mas,hot dari oven
tengah : hot dari pembakar roti
kanan : hott dari dapur.haha

ok,last sekali,aksi comel dari kami :
december1
DECEMBER.

DSC_0786-1
I - - - - -  LOVE - - - - -   YOU.

DSC_0785-1
comel tak?macam rabbit kan kami semua.hahah.saya meniru aksi orang korea membuat 'I love You'.

DSC_0782-1
ketua rabbit yang bertudung hitam itu.:P

ok,last sekali,foto candid diriku sendiri yang aku suka sangat.hahaha.
buruk ke apa ke,i tak kesah nokzz.

DSC_0778-1
aku memang suka cardigan Nichii ni.so memang banyak pic pakai cardigan ni :) ceh,tetiba kan.

ok,sekian untuk update kali ini.
sayang kamu semua.

love,

CIK PUAN LARA.

3 comments:

  1. saye rindu sume sume makhluk ini!heeeeeeee...

    ReplyDelete
  2. lamer giler tak gi sg wang..!!! tetibe rase nak pergi jugak minggu nih...:)

    ReplyDelete
  3. cantek2 la gambar esp december, hihi.

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...