nuffnangku

Sunday, June 5, 2011

review wedding : pelamin wedding saya

Hi dear.
sorry ye sebab terhegeh-hegeh hendak update dan sedang sedaya upaya untuk menghabiskan semua review wedding untuk majlis pernikahan dan persandingan saya.hehe.tak pasti ada orang yang hendak membaca ataupun tidak,tapi sekurang-kurangnya mungkin boleh menjadi panduan untuk B2B di Melaka.

saya mahu pelamin dari Butik Sayang Creation sebab mereka boleh buat hampir sama seperti pelamin yang kita mahu.tapi,mak saya tak mahu.dia mahu saya ambil dari butik yang dia sendiri pilih.redha di situ.rasanya mana-mana wedding tak banyak pun mesti sedikit pasti ada drama.so di sinilah dramanya bermula.akhirnya,anak mengalah setelah puas...sob3..

alasan memilih butik ini,tentunya kos yang lebih murah.
sabar ajela
pelamin impian bagai terbang dihembus angin lalu.
pasrah dan redha.
tapi saya tak ambil semuanya dari sini.nasib baik saya ikut kata hati.hik3.


Pelamin Nikah.

DSC_0544

kegunaannya,dua majlis dengan satu pelamin.saya minta semuanya warna putih,sebab ketaksuban saya terhadap warna ini.hehe.lagisatu sebabnya kerana,majlis nikah dan malam berinai akan menggunakan pelamin yang sama.maka,haruslah memilih warna yang selamat supaya kena dengan semua baju pengantin.saya berpuas hati dengan pelamin panel ini.cuma yang tak sukanya ianya di buka terlalu awal.nikah petang jumaat itu,pagi sabtu ketika saya sedang bergelut bersiap,di bawah,mereka sedang sibuk sama membuka pelamin tersebut.hilang hasrat dan impian untuk posing-posing gedik dengan teman-teman.kecewa.


Pelamin Sanding
228766_220038698022472_126593147367028_953849_386106_n
memang merah adalah pilihan saya sebab tema saya adalah merah,putih dan silver.

keseluruhannya,mereka memang ok.dari 5 bintang,saya bagi 3 bintang.kerana:
1)pelamin di buka TERLALU awal
2)kipas untuk majlis bersanding,tak disediakan sebab mereka terlampau awal buka pelamin di rumah,maka kipas pun ternagkut sama.
3)lambat datang untuk siap dan mekapkan saya untuk malam berinai.
4)mekap tak berapa cun.
5)setiapkali call/mesej asik hendak kena ingatkan mereka kita ni siapa.dan setiapkali itulah kena refresh my idea is macamana.bosan lah.

kenapa 3 bintang?sebabnya :
1)mereka suami isteri baik
2)baju ada yang up-to-date
3)boleh bertolak ansur
4)harga reasonable
5)baru hendak maju,maka kenalah bagi sokongan kan

DSC_0521

2 comments:

  1. tp sy tetap suka pelamin u kat dewan...cntik even xsmpat bgambar mahupun bersalam pengantin..pelamin lawa itu yg sy suka~~~

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...