nuffnangku

Wednesday, May 25, 2011

selepas.

salam semua.rindu sangat hendak update blog.disebabkan saya dapat wi-fi kali ini,rasa macam hendak update banyak-banyak sampai dah tiada idea ("__).rasa macam tak percaya sudah 2 bulan berkahwin.apa beza nya?

kadang-kadang macam tiada beza.semuanya masih sama.cuma saya sudah tidak punyai masa yang berlebihan untuk lepak-lepak secara kerap :) waktu yang ada di susun dan di isi dengan sebaiknya supaya saya tidak mengabaikan tangungjawab-tangungjawab yang perlu saya pikul.kadang-kadang rasa macam hendak minta tambah sejam dua supaya jadi 25 jam atau 26 jam sehari.mengadakan?hehe.

rutin harian sudah banyak berubah.setiap langkah perlu difikirkan akibatnya.perlu difikirkan kenapa dan mengapa dan di mana keperluannya.saya juga sudah jarang mengambil berat hal remeh-temeh.apa yang hendak jadi,biarkan terjadi.tak perlu di ingat dan tak perlu difikirkan.cuma perlu berdoa.

kadang-kadang ia lebih tenang begitu.kan.

sayu hati melihat tanah runtuh yang menimpa anak-anak di Hulu Langat tu.mudah-mudahan mereka itu dipermudahkan semua urusan oleh Allah.kadang-kadang kalau kita mengambil sedikit usaha,mungkin ia dapat menyelamatkan ramai nyawa tidak berdosa.sebab kat tv kata,kejadian itu terjadi sebab curam ditarah sampai 70 peratus.tapi,itu takdirkan.hendak buat macamana lagi.tapi memang sayu.sayu sangat.

tetapi itulah.kita bukan boleh meramalkan apa-apa pun.kalau hendak jadi apa-apa,ianya cuma perlukan sekelip mata.kan?mudah-mudahan semua kita ini dijauhi dari kesusahan.amin.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...