nuffnangku

Sunday, April 10, 2011

review wedding: kad kahwin.utusan dari raja dan ratu.

kad kahwin.
ingat tak dalam entri saya yang terdahulu,entri yang ini -->kad kahwin pilihan saya,di situ saya telah shortlistkan beberapa kad yang menjadi pilihan saya.saya mahu sesuatu yang simple dan suci.dengan words yang simple dan tidak berlingkar-lingkar.untuk buat sendiri,memang tidaklah,sebab kekangan masa dan kekurangan sumber membuatkan saya malas nak DIY.

kad saya.mahu tengok?

ini.


DSC_0320-1

simple.
putih dan pink yang minimal.
wording yang simple.
hanya terdapat nama pengantin,tarikh dan hari majlis.
itu saja.
tidak mahu lain-lain.
cukup yang itu.

saya tempah di LH Creative.
mudah berurusan dengan mereka.
paling penting,macam biasa,saya buat last minit.
sepatutnya 3 bulan sebelum majlis,patut tempah.
tapi saya 2 bulan sebelum,baru pegi.hihi.
alhamdulilah,kad siap dalam masa yang singkat.
servis memuaskan hati.
siap dapat free beberapa puluh keping kad lagi.

mereka ada 2 buah kedai.berdekatan.
dalam kedai mereka,banyak sangat kad.
jadi rambang mata.
tapi saya dan tunang,mula-mula pegang kad ini.
terus jatuh hati.
lepas itu ambil kad lain dan bandingkan.
tetap yang ini.sampailah berpuluh kad kami buat macam itu.
ok,confirm.
inilah kad kahwin kami.
muktamad.

mahu buat survey?
pergi terus ke kedai mereka.baru puas hati.
ini website mereka: lh-creative

LH Creative Concept Sdn Bhd

1)No 21 (Ground Floor), Lorong Brunei Selatan,
Off Jalan Pudu,55100 Kuala Lumpur.
Contact : Lee Yoon Kin
Tel : 603-2145 8263 / 603-2145 1263 / 603-2145 6263
Fax : 603-2148 1263 / 603-2145 1263

2)No.1, Lorong Brunei 3, Off Jalan Pudu,
55100 Kuala Lumpur.
Tel : 603-2141 8263 / 03-2142 8263
Fax : 603-2142 3263

email : sales@lh-creative.com.my

6 comments:

  1. cantik nyer..!!! simple...tapi nampak grand..:)

    ReplyDelete
  2. kad u lawa gile!! i suka mcm ni jgak!!!wow.u r the one jugak yg takde prob buat kad kawin.hihi.sll i dgr org rungut2 buat kad kawin tak kisah la dgn mana vendor skali pun.i rasa yg byk mslh maybe sbb fussy kot ;p

    ReplyDelete
  3. saye suke kad kamu itu~ simple tapi sangatlaaaa cantik~

    ReplyDelete
  4. choclairissa @ intan :thanx..hehehe

    ReplyDelete
  5. lisalisut : dear,bnasib baik je kot..itu mgkin juga,sbb i da taw diri sdiri silap n hegeh2,takkan nk push org tu kan..nayaje kad i x siap nnti...lawa ke?thnxx dear...


    aty fared : hehe..thnx dear..sbb sy suka y simple sgt..

    ReplyDelete
  6. salam u,
    boley x i tau apa kod kad kahwin nie?i call lh creative dorg xsure/xmo layan huhuhu..suka sgt2 kad nie ...

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...