nuffnangku

Saturday, March 5, 2011

tak semua yang ku mahu...ku dapat.entry merepek,korang tak payah baca

MINGGU INI SANGAT MATI KUTU.SAMPAI TAK TAHU NAK BUAT APA.OK,TIPU.MINGU INI MINGU SAYA MENYIAPKAN SEGALA KERJA YANG PERLU DISIAPKAN.KERJA MACAM TAK PERNAH HABIS.MACAM KALAU DI 'BLINK' KAN,MAKNANYA HILANG SEKELIP MATA ALA2 AHLI SIHIR TU PUN,TETIBA AKAN DATANG MENDUYU-DUYU KERJA ITU.SIGH.PENAT.MINGGU INI SAYA SIMPAN IMPIAN HENDAK DATING DENGAN MEGAN FOX.TAPI DIA BUSY.SO TERPAKSA DIGANTIKAN DENGAN KEMBAR DIA - MEK DIAA.WHAT?DIAA FARIZA LAH.SANGAT COOL LAYAN SAYA,TEMANKAN SAYA.MEMANG PENAT GILER TAPI SAYA ENJOY MASA BERKUALITI YANG DILALUI DENGAN DIA.DARI SATU KEDAI KE SATU KEDAI,GAGAH BERLENGANG KANGKUNG,MENCUBA SETIAP TUDUNG YANG BERKENAN DI MATA,MENCUBA HEELS YANG MELETOPS DI MATA....MAKLUMLAH I SI GADIS LAST MINIT.OK,ENTRY INI TIDAK BERGAMBAR,KERANA SAYA TERLUPA BAWA KAMERA.DIAA TAK DE KAMERA BUAT SEMENTARA WAKTU.OH LUPA,MALAM TADI TIDUR RUMAH DIA.GASAKNYA KAMI BERGOSSIP DAN BERBUAL SAMPAI KE PUKUL 4 PAGI.ESOKNYA SAYA (YAWN....) MENGANTUK...OK LAH HARUS PERGI DULU YE,NI LINTAS LANGSUNG DARI NOKIA AJE.TIADA TALIAN INTERNET TEGAR BUAT SEMENTARA WAKTU.OH YE,SAYA TAK RETI GUNA SEBAB TU SEMUA JADI CAPLOCKS.SIGH,LOTIH DEN TAIP SEBUTIR-BUTIR.

1 comment:

  1. apakah yg digosipkan itu, haha..
    at least, got an entry jugak ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...