nuffnangku

Monday, March 28, 2011

majlis perkahwinan impian saya

( ini post berjadual)


majlis perkahwinan impian saya.
hmm.tajuk yang disukai oleh anak-anak gadis yang bakal berkahwin kot?saya,langsung tak pernah berangan atau terfikir tentang impian perkahwinan ni.pergi majlis kahwin pun saya kurang suka( sangat buruk perangai ini,sila jangan tiru).saya sejak kecil,sejak remaja,sebenarnya langsung tak pernah terfikir nak wedding yang macam ini,yang macam itu.mahu yang ala-ala garden wedding,ala-ala hawaian ke.saya pun memang tak minat nak tengok wedding dress artis malaysia atau artis barat.kalau tengok diorang kahwin ,reaksi saya adalah : owh..diorg kahwin,ok!and fullstop.setakat itu sahaja.

semuanya berlaku sekelip mata.dan tiba-tiba saya 'terpaksa' mempunyai majlis impian saya sendiri.ok,lepas itu baru saya mula belek-belek majalah yang berkaitan.mula blogwalking ke blog-blog berkaitan.tapi untuk beritahu perkara sebenarnya,saya memang tak reti buat wedding blog dan memang tak reti nak berkongsi apa-apa idea sebab saya memang hanya mahu wedding yang simple.Ya!S.I.M.P.L.E


saya mahu wedding yang simple.perjalanan majlis yang simple.mekap yang simple.baju yang simple.semuanya-mestilah simple.

2 comments:

  1. Less is more.... :) yang simple pon boleh jadi sangat cantik tau... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...