nuffnangku

Tuesday, February 1, 2011

wedding impian

perlu ke?
ye.tapi saya?tidak ada.saya hanya mahu wedding yang simple dan sweet.sebuah perkahwinan yang dilatari dengan limpahan warna putih suci.boleh ke?entahlah kan,tidak lah saya pasti.hehe.saya tidak suka berangan yang rumit-rumit atau cuba melakukan sesuatu yang hendak nampak berbeza dari orang lain.saya mahu sesuatu yang sederhana dan ukur baju di badan sendiri.hihihi

wedding yang saya mahukan lebih kurang seperti ini :

centerpiece berwarna putih

wedding cake yang all white dengan deco style macam kek dulu-dulu.teehee

dais yang simple dan limpahan warna putih

meja untuk tetamu serba putih

pakaian pengantin dan bridemaid juga putih,berjalan di white carpet.

veil putih yang da bomb

bilik tidur yang dihiasi warna putih dengan sentuhan minimal warna lain

ini apa yang saya bayangkan.tapi of coz la susah hendak dilakukan sebab kita akan mudah tertarik dengan warna-warna lain yang tak kurang hebatnya kan.saya sangat konventional,jadi walaupun elyana nikah dengan warna biru firus,atau orang lain dengan warna-warna cantik yang lain,saya setia meninginkan warna putih.tapi tidak akan tercapai rasanya,sebab warna baju yang dipilih oleh saya,adalah warna lain.hehehehe.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...