nuffnangku

Saturday, February 5, 2011

SALAM READERS,MACAMMANA HARI ANDA SEPANJANG CUTI PANJANG INI YE?UNTUK B2B INI LAH MASANYA M'SETTLE' KAN APA YANG BELUM SUDAH KAN...SAMA LAH MACAM SAYA.KADANG-KADANG RASA MACAM SAYA BERLARI MENGEJAR MASA YANG BERGERAK PANTAS.HINGGAKAN ADAKALANYA TERCUNGAP-CUNGAP UNTUK SEIRING MASA BERLALU.OH YE,ENTRI KALI INI MEMANG TIDAK BERGAMBAR SEBAB SAYA UPDATE MENGUNAKAN HANDSET SAHAJA.SUDAH TERLALU LAMA MENINGGALKAN BLOG INI TANPA UPDATE,JADI SEBELUM BERSAWANG,ADA BAIKNYA SAYA UPDATE DULU LAH YE,HEHE.ENTRI BERGAMBAR,AKAN MENYUSUL BILA SAYA SUDAH KEMBALI DI WILAYAH STREAMIX.HEHEHE.SEPANJANG CUTI INI,SAYA DAPAT JUMPA KAWAN2 BAIK SAYA YANG AMAT SAYA SAYANGI SEJAK 8 TAHUN LALU.BANYAK GAMBAR2 YANG x LEH BLA.HAAHA,NNTI SAYA UPLOAD YE.BILA DAH LAMA TAK JUMPA,MAKA HARUS ADA GOSIP TENTANG KISAH CINTA LAMA KAMI.BILA DIKENANG,EH....SO LOOOVELY LA.HIHI.OKLAH,SEKIAN LINTAS LANGSUNG DARI CIK LARA YANG JAUH DARI DAERAH INTERNET NI...DAAA...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...