nuffnangku

Wednesday, February 2, 2011

kenapa kami comel?

pada 14 januari yang lepas,KLCC menjadi tempat pilihan kami untuk 'girls day out'.KLCC menjadi pilihan sebab ia mudah untuk kesemua kami.al maklumlah,masing-masing dari office masing-masing,jadi hanya KLCC sahaja destinasi yang membuatkan kami cepat dan mudah sampai.

berjumpa.
tak sah kalau tiada kamera-gosip-makan.
maka dua dari kami,gigih mengusung kamera ke hulu-ke hilir demi kepuasan sendiri dan sebagai kenangan di hari tua :)
kemudian update gosip terbaru yang lebih kepada update diri masing-masing.
paling best,sempat lagi bercerita tentang 'kalau sudah ada anak bla bla bla' see,sungguh dewasa kami sekarang kan.kalau dulu,jumpa je mesti cerita pasal -ko couple ngn sape skg' atau 'minah tu da putus?so couple ngn sape skg'

well,masa berubah.kita pun semakin dewasa semakin bertambahlah usia.owh,sebenarnya kami keluar kali ini kerana menyambut birthday saya yang ke .......n(sila isi tempat kosong sendiri ).gambar celebrate birthday masih belum sempat di upload.so bersabar ye :)

kali ini berbalik pada tajuk 'kenapa kami comel?',nak tahu kenapa?
nak?jomm,terjah kenapa saya kata kami comel.

..




..





..





..





..



DSC_0990-1-2
ini saya.peace.hahaha.ini lambang kumpulan kami.kami power rangers comel terakhir :)

DSC_1000-1
see,ini salah seorang geng power rangers comel saya.hehehe.

DSC_0988-1
ini pula?power rangers comel tapi garang.hahahaha

DSC_1007-1
ini pula power rangers comel tapi cute

DSC_0999-1
ini power rangers gak tapi lagi garang dari yang no 3.hehehe

siapa lagi mahu jadi power rangers comel?kalau mahu apalagi tabik sambil buat peace dimata.P.E.A.C.E!!~
hehe.
saya memang suka posing dan sangat suka melakukan aktiviti posing ini bersama teman-teman tercinta.
yang penting,mereka sporting dan sangat best.nanti lah saya upload gambar-gambar kami lagi.ada banyak woo.

love,
lara

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...