nuffnangku

Sunday, February 13, 2011

kad kahwin pilihan saya

kad kahwin.penting atau tidak?bagi saya penting.sebab ia seumpama kita memformalkan jemputan itu.bagi sesetengah orang,asalkan ada kad sudahlah.bagi saya?kad itu penting.sebab bukan setiap hari saya akan buat kad kahwin kan.so sekali seumur hidup buat,kalau boleh memang mahu design sendiri,tapi apakan daya,tangan tak bedung sejak kecil,makanya tiadalah saya mempunyai kemahiran plus kerajinan dalam mendesign kad kahwin sendiri.makanya haruslah ditempah.

LH creative adalah vendor kad kahwin pertama yang muncul dalam fikiran saya.kenapa?entah.mungkin sebab mereka popular kot?

design kad kahwin yang menjadi idaman saya adalah seperti sesuatu dalam gambar-gambar di bawah.saya google 'kad kahwin putih' maka muncullah gambar-gambar di bawah ini.untuk si empunya kad kahwin,harap maaf sebab tak dapat bagi kredit pada anda sebab saya google ia di google.walaupun begitu,kad anda tetap kad anda.saya tumpang pblish sekadar berkongsi idea.




nampak persamaan kesemua kad ini?
ya.
simple.
putih.
dan tidak sarat.

sekian,itu sahaja B2B.

5 comments:

  1. me too.... suka sgt yg simple.. xsbr nk dpt kad dr u~~~

    ReplyDelete
  2. salam, nak tanya. kad kahwin yang 'fadzly&shuraya' tu dr LH Creative jugak ke?

    ReplyDelete
  3. salam, nak tanya. kad kahwin yang 'Fadzly & Shuraya' tu dr LH Creative jugak ke? thanks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..
      lupa la dear..
      tp LH creative mmg ade kad yg style mcm tu

      Delete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...