nuffnangku

Thursday, January 13, 2011

. siapa follower ke 70 saya ye? .


salam pembaca sekalian,
hi.saya sekarang bukan gadis muda lagi.kekeke.boleh ayat macam ini tak?
sebab saya sudah berada di ambang atau sudah lewat 20an (pity me).tapi tidak mengapalah,itu aturan kehidupan.
yang penting saya bersyukur sebab masih lagi bernyawa dan masih mempunyai keluarga yang sentiasa di sisi saya walau kadang-kadang bernanah telinga ini kena bebel.hahaha.

ok,follower saya sudah 69 orang(di widget googles,tapi kalau campur dengan networkedblogs,follower saya adalah seramai 117 orang).agak-agaknya siapa akan jadi follower ke 70 ?hmmm.saya menanti kehadiran anda wahai follower ke 70...

saya berblog sudah setahun lebih,tapi tidak aktif menjadi follower orang,cuma suka blogwalking.tapi sekarang,saya dengan rasa rendah dirinya mahu menjadi follower sesiapa yang sudi menerima saya sebagai follower kamu.hehehe.silalah menjemput saya ke blog kamu...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...