nuffnangku

Monday, January 17, 2011

saya hendak diet.Mc D 1 set plezz .

jarang bukan mendengar sesiapa yang tidak suka Mc Donalds?
mesti ada.tapi saya kata jarang-jarang.
kalau saya,tidak kesahlah dalam sebulan itu berapakali entah sudah makan McD,tapi tetap mahu kalau di ajak.
dulu,masa kecil-kecil sangat susah mahu makan McD sebab mak tak bagi.takut gemuk.tengok sekarang,mentang-mentang sudah jauh dari mak,tetap melanggar larangan demi Mc.D dan menerima balasan keingkaran itu dengan lemak di badan yang melampau-lampau.ngegeege.

entri ini bukan ada apa-apa info pun.sekadar berkongsi kegemaran saya

DSC_0010-2


DSC_0008-2
Mc Chicken adalah my all-fav.time burger.kecuali bila ada prosperity burger,maka agak ragu-ragu membuat pilihan.kalau tidak,memang mc chicken saja.

DSC_0009-2
sos WAJIB ada-Sos Tomato.lain rasanya bila mencecah fries dengan soso tomato.sedappp.

DSC_0012-2
ini juga..saya suka.mesti akan cuba makan sampai habis.

entri ini boring.
soo,apalagi?pergilah ceriakan diri anda denngan memakan Mc D.yeyeyh..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...