nuffnangku

Tuesday, January 18, 2011

salun kuku . lihat kuku ku,cantikkan? . bakal pengantin,sila jangan lupa buat rawatan kuku ok .

*entry berjadual*
hai bakal-bakal pengantin sekalian dan juga gadis-gadis yang mementingkan kecantikan,
saya rasa semua gadis dan bakal pengantin mahu kelihatan cantik dan cun melecun kan.tapi kalau wajah sahaja yang cantik tapi bahagian lain...kuang kuang kuang... dan bila dijenguk pada kaki dan tangan?gagal! *mood  : pengsan * .hahahaa.
hujung minggu lepas,saya tak tahu hendak ke mana atau mahu buat aktiviti apa disebabkan ada begitu banyak masa terbuang. :) so saya pun mengajak Airiena untuk window shopping di area Bukit Bintang dan Times Square.sebenarnya bukan hendak pergi Times Square,kami ke sini selepas saya berkeinginan  sangat mahu tengok cerita Khurafat tu.tapi tiket full.adoyai.jadi,hanya berjalan-jalan sahaja.kemudian,wani yang turut bersama kami kata dia hendak buat rawatan pedicure and manicure.

DSC_0159-2
mahu kuku secantik ini?yang pasti ini bukan kuku saya la.hehe.saya tak ada kuku panjang dan corak-corak macam itu.

DSC_0157-2
rambang mata hendak pilihkan-tapi bukan sayalah yang rambang mata tu


DSC_0090-2
pandangan dari depan

DSC_0091-2
inilah kawan saya yang rambang mata tu.hehe.

DSC_0092-2
proses rawatan kecatikan itu sedang bermula.

pada masa ini,saya hanya menjadi jurugambarnya sahaja.snap sana-snap sini.pada ketika ini,langsung tidak terpengaruh untuk membuat rawatan ini.tapi kemudian,setelah dipujuk dan terpengaruh,saya pun turut terjebak.hahaah.

DSC_0107-2
eh-eh.ini kenapa muka seperti ini ni?ini muka tengah tahan geli kot.hahaha

DSC_0109-2
ini kaki siapa?tetttt.hahahaah.

selepas selesai :
DSC_0111-2

mari tinjau tempat ini :
DSC_0112-2

DSC_0113-2
banyaknya kan.

DSC_0114-2

DSC_0160-2
sekarang sedang ada promotion yang ini.

DSC_0162-2
inilah tempatnya.Nail Point,Times Square.

servis memang puas hati dan terasa kaki anda betul-betul dimanjakan.siap urut bagai walau harganya kurang dari RM50.saya hanya buat untuk rawatan kuku kaki sahaja tanpa mewarnakan kuku .saya akan kembali lagi selepas ini untuk membuat rawatan kuku kaki dan tangan pula.bila itu?tak pasti lagi,hehe.kena tunggu bila poket kembali tebal la nampaknya.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...