nuffnangku

Tuesday, January 4, 2011

. korean drama yang sedang saya layan .

ok!sebenarnya sejak dah dewasa(makin dewasa),saya sudah kurang melayan drama-drama korea yang berpuluh episod tu.kalau zaman study dulu,amatlah rajin melayan.tepat pukul 8.30 sudah tercapak depan tv bersama airiena menantikan cerita korea!apa yang best sangat dengan cerita korea yek?
1)hero hensem
2)heroin dia comel tapi kurang lawa kadang-kadang tu(saya suka.selamat hero hensem saya) hahaha
3)jarang percintaan yang romantik berjiwang je 24 jam
4)lawak
5)jalan cerita yang sungguh comel.hahaha
6)pemandangan negara korea yang best.

oh lupa.tahu tak saya dari dulu lagi saya mengidam or berangan or berkeinginan or apa-apa sahajalah yang boleh dipanggil untuk saya yang sangatlah berkeinginan mahu pergi negara korea yang ada banyak hero hensem tu.ok,saya tahu,bukan semua penduduk lelaki negara itu hensem,tapi saya positif bahawa saya akan menemui yang hensem-hensem belaka sahaja.ahak.

baru-baru ini saya saja buka 8tv.dan taaadaa.cerita korea yang ditayangkan kali ini menarik minat saya untuk mengikutinya kerana syarat-syarat di atas dipenuhi dengan sebaiknya kecuali yang no 2 tu la sebab saya rasa heroin nya yang ala-ala lelaki itu sangatlah comel.lepas ini akan cuba pulang kerja awal untuk mengikuti cerita ini sampai habis sebab lawak lah sangat








Tajuknya adalah He's Beautiful.jang geun suk itu macam comel ah.lalalalaala.

1 comment:

  1. cerita niyh mmg best kan?? tapi sy pernah tengok skali je.. tuh pun pertengahan :( sedihnyer
    kakak, xnk beli cd ker :P

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...