nuffnangku

Tuesday, January 18, 2011

kau fikir kau lawa?.sudah la rupa macam ugly betty je .

kau fikir kau lawa?hahaha.tak ada.tak ada.
saya tak pernah fikir saya lawa.entri ini diupdate untuk release tensen saya dengan bebanan kerja yang tak pernah sudah-sudah membebankan kepala otak saya.ini hanya 1 interprestasi diri dan manipulasi diri secara kecil-kecilan.saya tahu saya seorang perempuan biasa sahaja.hehe,mari layan gambar-gambar yang saya ambil ketika tahap kesenggalan saya memang tinggi.tengah-tengah orang ramai pun galak buat perangai.haha.terima kasih untuk si airiena yang sanggup jadi jurugambar saya.kami gigih angkut kamera berat itu ke hulu-ke hilir ok.dah la berat,jalan bersesak dengan orang ramai pula.adoyai.tapi demi kerana kegilaan berposing dan kerana kegemaran untuk menjadi photographer,saya gagahkan juga diri ini menyandang kamera berat itu.huh.

tapi saya hanya jurugambar amatur yang men tekan je kamera itu,hahaha.

DSC_0137-2

DSC_0067-2

DSC_0066-2

DSC_0085-1

DSC_0082-1

DSC_0080-1

DSC_0077-1

DSC_0065-1

kau fikir kau lawa?hahaha.lawa dengan muka yang sengaja di huduhkan.sebenarnya ini lebih kepada cita-citaku menjadi ugly betty!ngeegege.
blog ini memang banyak gambar sebab si penulis ini gila bergambar dan gila mengambil gambar.harap maklum.heheh.

1 comment:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...