nuffnangku

Wednesday, January 26, 2011

fariza anggun dalam busana berwarna putih.putih itu warna favourite saya.

DSC_0019-2

putih.warna kegemaran saya.sejak bila?tidaklah saya tahu.
begitu juga turqouise dan warna merah.
bila pertama kali memandang baju putih ini di kamar si pengantin,hati terus mencair dengan enaknya.hehe.
kemudian si cantik ini pula pakai untuk malam berinainya.ah,malam berinai yang sungguh anggun.
ok,saya kesuntukan masa untuk upload banyak-banyak gambar busana ini.
so nantikan the next entry ok.
dan masa itu boleh cuci mata banyak-banyak dengan baju dan mekap pengantin yang alahai memang cun ,memang da bomb la.

tunggu update seterusnya ok.stay tuned,muaah..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...