nuffnangku

Monday, January 10, 2011

dress bunga-bungaan .

Salam readers,
kali ini saya mahu update tentang dress bunga-bunga.ngeegee.terdapat dalam pelbagai pilihan warna dan corak yang menarik.rasanya dress seperti ini tidaklah semahal mana.masa saya pergi times square dalam 2 minggu lepas,saya dapati dress yang hampir sama seperti ini,boleh didapati dalam lingkungan harga dari RM25 ke atas.
mari kita tengok bagaimana cik Arviena kita mengayakan dress ini:
 
gayakan bersama topi seperti ini dan andasudah sedia untuk berpicnic atau berambu-ramba di tepian pantai.heheh

ala-ala senorita

comel

stylo

jelita!
so apalagi?kalau sesiapa yang berminat untuk memakai dress seperti ini,pergilah mendapatkannya.mesti cantik-menarik-kau memang da bomb lah.hehe.pendek kata jejaka yang lalu di sebelah korang konpom pandang lebih dari 2 kali sebab terpikat dek keayuan dan kecantikkan korang.:)

nota:
1)tadi pergi astana moda.
2)ini bukan gambar saya.saya selaku penulis blog,hanya ingin berkongsi apa-apa yang menarik dengan pembaca tersayang-cheewah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...