nuffnangku

Sunday, January 23, 2011

akad nikah 21 Jan 2011

gambar ini diambil oleh saya.
walaupun saya ini hanya jurugambar amatur yang -amik gambar sendiri bolehlah-cuba ambil gambar siti nurhaliza atau erra fazira ke?gigil babe.hehe.

tapi.ini bukan wedding saya.ini majlis akad nikah sahabat saya yang telah berlangsung pada 21 Januari 2011.dalam simpanan saya,ada terlalu banyak gambar-gambarnya yang cantik.akan saya upload nanti ye.

dan saya akan review serba sedikit tentang wedding ini nanti.InsyaAllah.

untuk si pengantin,
semoga perkahwinan ini menjadi jalan untuk bercinta hingga ke pintu syurga.sabar dan tabah menghadapi liku-liku kehidupan berumahtangga.

1 comment:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...