nuffnangku

Tuesday, December 7, 2010

. sudah bertunang .

Selamat Bertunang untuk sahabat saya- Cik aina.
saya tumpang gembira.tapi sebenarnya saya tidak hadir ke majlis dia sebab tuntutan kerja (+_+').kawan yang sungguh teruk kan?hmm..tak apalah,ko kawin nanti aku datang ler cik A ek.
beliau bertemu dengan tunangnya dengan cara yang tak dijangka.mungkin benarlah kata orang 'kalau dah jodoh'
akhirnya mereka sepakat untuk mengikat tali pertunangan pada bulan november yang lalu.
naik seri.

memilih warna ungu sebagai warna tema.

hantaran dari kedua belah pihak.putih dari lelaki.ungu-pink dari perempuan.


pesanan buat Aina .
jagalah perhubungan yang dibina kerana itu mungkin 'takdir' kita.untuk kita.
masa lalu kita adalah sejarah.dan yang pernah 'ada' di masa lalu juga adalah sejarah.
maka biarlah sejarah hanya tinggal untuk kenangan.
kita berdua sangat memahami erti takdir yang tersurat.
dan tidak semua yang kita inginkan,kita akan miliki.
jadikanlah apa yang kita miliki itu sebagai 1 kesyukuran untuk kita terus hidup.
lalui kehidupan yang ada seadanya.dan fikir positif.

orang nak kata apa,biarkan mereka.sebab 'ada aku kesah'?-ini untuk aku sendiri.ngeee ngee.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...