nuffnangku

Tuesday, December 28, 2010

sedihnya

sekejapnya masa berlalu.
tidak lama lagi,akan berakhirlah tahun 2010 ini.
rasanya macam baru je lagi memulakan hari pertama di tahun 2010.
sekarang sudah makin dekat berada di hari terakhir tahun 2010.
betapa masa begitu mencemburui dan betapa aku semakin men'tua'.huhuk.
kalau di review kehidupan aku sepanjang tahun 2010 ni, Alhamdulilah.

happy-new-year-2010 : ini post aku pada 1 January 2010 . kalau ditengok semula pada azam atau apa yang aku ingin capai sepanjang tahun ini,alhamdulilah.hidup aku lebih positif pada tahun 2010,dan segala anasir yang tak bagus,tidak membawa apa-apa kesan atau kudis pun pada diri aku ini.

azam tahun 2011?
itu akan ku update pada 1 January 2011 la.hehe.

tahun ini aku lebih rapat dengan sahabat-sahabatku.lebih banyak persefahaman dan kurang konflik.cuma dengan Fariza Gadis Melayu ,masih lagi bercakaran macam kucing dengan tikus (ok,aku cop jadi kucing,ko jadi tikus hokeh).urusan kerja?masih lagi seperti itu.bila hendak berubah,aku pun tak pasti.pening juga lah sesekali bila orang bawahan buat hal,alahai jiwa.sabar jela.kalau ikutkan hati,hendak je aku amukkan ,tapi disebabkan dia lebih berusia dari aku,dan aku masih tahu hormatkan orang,aku sabar jela.aku pangil dia 'lalat' .hahaha.bising-bising setiapkali aku bagi kerja.kalau malas sangat,tak usah kerja.menyusahkan jiwa aku jer hendak menjawab dengan bos di atas tu.huh.
 ok,aku merepek je.tata

2 comments:

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...