nuffnangku

Monday, December 6, 2010

. hujung minggu bersama Baskin Robbins .

celik mata je pagi tadi terus fikir-nak ais krim!
hish.tak boleh jadi ni.sebenarnya sudah lama hati membuak-buak mahu makan ais krim,tapi kesihatan yang tidak mengizinkan saya je yang membuatkan saya terpaksa menangguh-nangguhkan.tapi hari ini,kehendak hati memang harus dipenuhi.tak kisah lah ais krim jenama apapun,yang penting Ais Krim!yummy.
oh lagisatu-hajat mahu makan kek juga.ok,anda tentu dah tahu kenapa saya menjadi semakin gemuk dan gemuk dan gemuk.terima kasih pada makanan Malaysia yang sedap=sedap belaka :)

jalan-jalan terjumpa ini.singgah.WHAT'S YOUR FLAVOR??
tapi kek yang per slice sudah habis.jadi niat dideletekan.

masuk sini.rambang nafsu.tak tahu mahu yang mana.semua pun mahu.

inilah pilihan saya : Ice Cream Fondue.harganya RM41++

comelnya ais krim kecil-kecil tu.sayang nak makan (+__+')

tapi terpaksa makan juga.

ini pula -Chocolate Blast-Glass.harga lupalah.kalau tak silap dalam RM12++

hasilnya: makan dengan jayanya.lepas itu menyesal bila tengok body dah kembang.help.help.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...