nuffnangku

Tuesday, December 21, 2010

. Diaa and Fazrul . lepak bersama .

hari selasa.hari ini lah.set masa untuk lepak bersama.dan seperti biasa me and diaa,akan cerita-cerita hal-hal agak keperempuanan sikit,nasib en.Fazrul begitu sporting.no picture sebab saya lupa bawa kamera saya.diaa pula kameranya dipinjam kawannya.

nanti saya sambunglah.penat dan mengantuk sangat.
tapi date hari ini tetap best.cerita tentang tahap kreatif kami.
cerita tentang perbezaan kepintaran matematik kami.dan kenapa saya tak pernah tiru diaa fariza dalam exam!
ok.nanti saya update kalau ingat.tolong ingatkan kalau saya lupa.

2 comments:

  1. no picture from me jugak sbb yh xckp awal2 nk jmpe ptg tu. so, xbwk dslr ku. lepas kje terus shoot gi klcc, huhu..

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...