nuffnangku

Sunday, November 28, 2010

. saya tak tahu nak update apa .

kadang-kadang.
segaris senyuman mampu membuatkan hati kita berirama sampai ke petang.
menukarkan selautan bencana kepada setitis kebahagiaan.

arggh.apalah yang aku merepek ni.gambar ini di upload masa saya sedang bosan di Shopping Complex.hahaha.pakcik belakang tu cuba masuk gambar jugakah?
sementara sedang bosan-bosan ni,saya hendak buat senarai merepek saya.boleh tak?hmm,tentang apa yang saya RASA saya macam hendak?ok tak?

1.saya rasa sy hendak kucing muka penyek.tapi saya malas mandi and cuci 'toot2' dia. (>.<).tapi harga dia mahal.saya taknak yang terlalu penyek,nak yang penyek sikit jek :p
2.saya rasa saya memang kena diet.apalah nak jadi dengan saya sekarang.hari-hari fikir nak diet,tapi sudahnya?hahaaha
3.saya rasa saya sangat pemalas.buktinya,nak update blog dengan cerita-cerita berilmu pun memang malas.
4.saya rasa saya nak alat solek baru.rasa dah boring dengan sebeg alat mekap yang ada.mungkin mengantikan Estee Lauder dengan something else.
5.nak beli baju baru.dah lama sangat tak beli baju baru.dan dah lama sangat tak jenguk MNG.tak tahu apa yang latest di sana dah :(
6.saya rasa nak warnakan rambut.dah lama tak warnakan rambut.rasa macam tak best jek.hmmm.akan diusahakan
7.saya rasa macam nak pergi bercuti,tapi ke mana ye?
8.saya rasa saya rindu sangat pada kehidupan seorang student.saya rasa saya mahu kembali ke zaman tu.
9.saya rasa macam kena pergi beli perfume Gucci-Envvy Me tu la.macam dah nak habis jek.tapi ada beberapa botol perfume lain yang masih tak banyak di gunakan lagi(membazir-membazir)
10.saya rasa cukuplah saya merepek tanpa hala tuju dalam entri kali ini.sunguh tidak dewasalah saya.(+__+)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...