nuffnangku

Tuesday, November 30, 2010

langkawi . part 1 .

Langkawi.pertamakali saya pergi masa umur saya 10 tahun kalau tak silap.sekarang bila umur sudah 20-an baru berkesempatan untuk pergi lagi sekali.owh ya,ini juga merupakan hadiah saya untuk mereka berdua sempena birthday mereka.ngeegeege..kami pergi selepas planning selama 6 bulan!6 bulan tu.bukan sekejap.hahah.sebenarnya agak sudah lama percutian ini,tapi hari ni saya teringat.so saya update la gambar-gambar nya.ngee..silalah tengok.

KETIBAAN .



DSCN1571-1
adik-adik comel

DSCN1572-1
baru sampai di Langkawi!!~

DSCN1598-1
sementara menuggu kereta sewa kami sampai.duduk posing-posing dulu.

DSCN1710-1
Di Underwater WOrld Langkawi



PEMANDANGAN LANGKAWI .

DSCN1645-1
di pantai dekat chalet kami tu.memang tenang airnya..:)

DSCN1704-1
ini si comel.rasa macam nak culik mereka bawa lari balik rumah jek :)

DSCN1726-1

DSCN1752-1
eei...takutnya..

DSCN1786-1
cik kamera...



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...