nuffnangku

Wednesday, October 13, 2010

izinkanlah aku.

kadang-kadang.
ia membuatkan aku tertanya.bila dan di mana pula bahagianku di dunia ini.
melihat satu-persatu berlalu meninggalkan kita.
aku memohon pada takdir dan kasih sayangMu Tuhan.
izinkanlah aku mengakhirinya di sejadahMu.pada saat aku tekun bersujud padaMu.
izinkanlah keluargaku mengakhirinya dalam keadaan tenang dan damai.
izinkanlah insan-insan kesayanganku mengakhirinya dalam iman.
izinkanlah itu terjadi pada saat Sakaratul Maut menghampiri.

nota:
takziah buat keluarga2 mangsa kemalangan ngeri Bas Delima Melaka-KL

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...