nuffnangku

Sunday, October 17, 2010

5 ciri yang mesti ada pada sahabat saya

Persahabatan.
untuk membina sebuah persahabatan,rasanya mudah.tapi kalau itu dibina dengan orang lain.dengan makcik buruk perangai seperti saya,nak bina persahabatan itu macam nak pergi bina kubu pertahanan.susah. :)

5 ciri sahabat yang saya cari:
1.cantik-saya tak suka berkawan dengan orang hodoh.
2.kaya-orang miskin saya boo-layan
3.suka puji saya-ini bagus.kaki bodek lah kiranya.
4.cakap saya aje yang betul-itu tandanya saya adalah ketua :)
5.tak lebih berjaya dalam hidup berbanding saya-saya tak suka dikalahkan.
macamana dengan ciri-ciri sahabat yang mesti ada pada sahabat saya?hebat bukan.
tapi.
NANTI DULU

jangan salah faham.

saya bukanlah orang yang over-bagus atau gila nak meletakkan ciri-ciri sahabat yang macam giler aje dalam list di atas.
1.cantik,maknanya jiwa dia cantik.jiwa dia tiada hasad dengki.jiwa dia tak hodoh.itu maksud cantik yang saya cari.
2.kaya dengan budi bahasa.nak maki tu boleh tapi bukanlah sampai nak update blog dengan kata-kata macam dia sorang je yang bagus.padahal kau memang loser.
3.suka puji sy?itu adalah apabila saya melakukan tindakan yang betul.bila saya salah,sila betulkan saya.tq.
4.ini pun tak benar.saya tidak selalunya betul.cakap saya,kadangkala ada banyak juga yang mengarut.
5.saya selalu doakan kejayaan orang-orang yang ada dalam list hidup saya. :)



pic di bawah adalah sekadar hiasan untuk menjamu mata.somewhere,somehow,pic di bawah tidak akan jadi berempat lagi.final.


pegang prinsip baru:
buang kawan yang menyakitkan hati.lupakan kawan yang tak reti menghargai kawannya.dan mulakan hidup baru.yadaa.yadaa.simple.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah blog ini. Sila tinggalkan komen anda :) tapi yang positif je taw.Kalau nak tanya apa-apa secara details, boleh email saya yea - veelara85@gmail.com

♥♥ Lara ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...